Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Miss U - 3 februari 2017 11:16

 

Känner mej lite som hen på bilden. Är visserligen ledig idag, men vad har jag för nytta av det då jag dels har värk i hela kroppen och dessutom måste plugga hela dan. Det är heller inte det lättaste, då jag inte har och inte kan skaffa de uppgifter jag behöver. Jag har två val; antingen göra en delvis fingerad historia, eller skriva som det är; att jag inte vet, men beskriva hur det skulle kunna vara.


Som sagt, värken sitter i. En molande värk, som jag tror sitter i musklerna. Hade lite ont i halsen igår morse, men känner mej inte sjuk. Kanske en något förhöjd kroppstemperatur?

Är jag inte bättre på måndag måste jag väl iaf ringa 1177.


Två veckor har nu gått sen jag skickade in min jobbansökan och att jag inte har hört något betyder väl att jag inte var intressant för jobbet. Lika bra det...


Innan jag stänger ner här och tar tag i skolarbetet, måste jag bara få visa en av de saker jag prickade av på min lista häromdagen. Så här har en av väggarna i TV-rummet sett ut i över ett års tid (alltså sen vi flyttade in):

 

Jag/vi har tänkt att hänga nån typ av tavla där, men inte hittat nån vi vill ha.

Men nu har jag tänkt i lite andra banor och så här blev resultatet av det:

 

Det fattas några växter bara. Sen kan man byta ut innehållet i hyllorna allt efter årstid och smak. Mycket roligare än en tavla!

Men... problemet kvarstår på flera andra väggar i lägenheten. Jag är liksom lite rädd för att göra en massa hål också.

116 · MåBra · Skola
Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards