Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 4 februari 2017

Av Miss U - 4 februari 2017 12:13

eller i alla fall mina värkande muskler. Jag blir nämligen TOKIG av att inte få gå ut och röra på mej! Två dagar har jag suttit inne nu. TVÅ dagar! Igår kväll kändes det lite bättre, så nu tänker jag ta en liten tur till affären. Måste handla några småsaker till middan. Och få lite frisk luft på köpet.


Annars sitter jag mest och pluggar. Har skrivit ihop 2,5 sidor nu, av 4-5. Så det är inte så mycket kvar. Tänker vara klar imorgon och då skicka in det till läraren för översyn och sen ev. ändra efter hennes synpunkter.

Sen är det bara att ta tag i nästa arbete, som ska vara inne om två veckor.


 

Fick veta igår att det går magsjuka på jobbet, så det var ju tur i oturen att jag blev sjuk just nu.

Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards