Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 3 december 2016

Av Miss U - 3 december 2016 22:32

Ibland blir jag bara så trött på mej själv!

Andra advent idag...

116
Av Miss U - 3 december 2016 11:02

En solig, men kall lördag. Åh, vad jag längtar ut på en långpromenad, men jag får nog snällt hålla mej inne idag. Ont över bihålorna och lock för öronen är dagens status.


Melodikrysset är avklarat och alla bloggar är lästa. Min egen blogg, den som jag skriver på just nu, är det inte många som läser... Funderar ofta på varför jag skriver. Men det är nog mest för att jag tycker att det är roligt själv. Fast när man inte får någon som helst respons, så känns det lite meningslöst ändå.


Vad ska man ägna denna lördag åt då?

Hade tänkt att åka på Tupperware-utförsäljning, men känner att jag inte riktigt orkar. Onödigt att riskera att förlänga förkylningen ytterligare bara för det. Men till affären måste jag... och dammsuga. Men det är ju fort gjort.

Sen har vi det här med middagsmaten. Ständigt detta problem. Jag har totalt tappat allt vad lust och inspiration heter när det kommer till matlagning. Ingenting känns lockande eller gott. Och frågar jag nån annan, så får jag aldrig nåt vettigt svar.


Igår fuskade vi och köpte hem pizza och dotra gjorde oss sällskap. Hon och jag hade några smådetaljer kvar att fixa på vår present/julklapp till lilla barnbarnet. Lovar att visa bild sedan då hon har fått den.

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards