Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 8 december 2016

Av Miss U - 8 december 2016 22:15

 

Under det underbara av Elisabeth Andersson


Tidigare "lästa" böcker i Venus-trilogin:      

Av Miss U - 8 december 2016 14:56

Inga skafferihyllor har blivit torkade idag.

Men gud så patetiskt och ointressant! Men så är det.

Inte mycket alls har blivit gjort här på 116 idag.

Var in till stan en sväng på f.m En liten stund bara. En så kort stund att det blev "återresa" på väg hem med bussen, vilket innebär att den resan var gratis. Var bara in för att hjälpa dotra med ett julklappsinköp. Själv var jag inte alls på nåt shoppinghumör.


Är inte på bra humör heller. Är less på att vara sjuk och blev ju inte precis gladare av att imorse känna att jag fått ont i halsen igen. Måste till jobbet imorgon!


Min dator har idag funkat som vanligt. *peppar, peppar* Kanske för att jag igår sparade över alla viktiga filer till en extern hårddisk? Eller för att jag sa till sambon att jag vill ha/behöver en ny? Han var genast på och föreslog att vi skulle åka och köpa en redan idag. Men, som sagt, jag är inte på shoppinghumör...


 

Bilden lånad från PC för alla


Och vad ska man köpa för dator? Jag är ju novis på området. En bärbar vill jag och gärna en HP, eftersom det är det jag har nu. Men sen då?

Nån som har nåt bra tips?

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards