Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 22 september 2016

Av Miss U - 22 september 2016 14:16

En månad kvar till take off! Som jag längtar... även om jag nog inte riktgt har fattat att det verkligen ska bli av.


Och på tal om resan så går det skitdåligt (ursäkta uttrycket!) med mitt viktprojekt. Jag har liksom parkerat på strax över + 5kg-strecket. Spelar ingen roll vad eller hur jag gör...

Inte blir det bättre av att träningen så gott som ligger på is. Till gymmet kommer jag ju inte nu när jag enbart "jobbar" dagtid. Cykla till och från praktiken fungerar dåligt p.g.a en massa krångel med packning och ombyten. Sen kom ju förkylningen på det... och med den tydligen en ihållande huvudvärk.


Idag fick jag vara med på en del i en demensutredning. Mycket intressant! Är så tacksam att jag fick möjligheten!

Synd bara att jag under hela mötet hade så ont i huvudet att jag mådde illa. Borde kanske ha gått tillbaka till min praktikplats efteråt, men klarade helt enkelt inte av det.

Inga tabletter hjälper. Vet inte riktigt vad jag ska ta mej till.


Att städa lär väl inte heller hjälpa? Eller vad tror du?

Av Miss U - 22 september 2016 10:00

 

Ett vakande öga av Fredrik T Olsson


Tidigare "läst" av författaren:          

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards