Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Miss U - 6 oktober 2016 21:33

och jobba på med nya övningar.
Jodå, jag ringde sjukgymnasten och fick komma redan idag. Han tror att felet sitter i bäckenet och jag ska göra stretchövningar och käka en kur antiinflammatoriska tabletter. Sen ska jag tillbaka om två veckor.
Så nu är det bara att hoppas att det går till sej. Jag kan träna som vanligt så länge det inte gör ont.
Cykling var bra! :)

Av Miss U - 6 oktober 2016 13:47

 

Midnattsflickor av Jonas Moström


Tidigare "lästa" böcker i serien om Nathalie Svensson:       

Av Miss U - 6 oktober 2016 10:08

Är i valet och kvalet angående mitt ben...

Ska jag amputera det eller låta det hänga med ett tag till?


Skämt åsido; jag funderar på om jag ska ringa sjukgymnasten eller kiropraktorn? Mest troligt är det en snedställning i ryggen eller bäckenet som det beror på och det kan ju kiropraktorn fixa till, men jag tycker ju att det är så otäckt att bli "knäckt till" i ryggen. Om jag går till sjukgymnasten så kan jag få hjälp med övningar som jag kan göra på gymmet och det är ju dit jag vill.

Har gått med stavarna nu på morgonen och det funkar. Det är nästan värst på nätterna, för det stör min nattsömn att ha ont i benet.


Jag tror bestämt att jag tar och ringer sjukgymnasten! Jag börjar i den änden...

Känns ju inget kul att ha så här heller på resan.


Idag är det torsdag, jag jobbar kväll och innan dess ska lägenheten röjas.

Bara att sätta fart med andra ord.

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards