Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 16 oktober 2016

Av Miss U - 16 oktober 2016 10:10

Tiden går lite för fort just nu! Iaf för mej...

Har hur mycket som helst att göra och alldeles för lite tid. Skriver listor... det är ett bra sätt att få med alla måsten och det ger en härlig känsla när man får bocka av. Eller stryka över som jag gör i min bok:


 

(Har pixlat bilden för alla nyfikna ;) )


Fyra arbetsdagar kvar nu, en skoluppgift som ska lämnas in, ett besök hos frissan + fixa brynen, ett besök hos tandläkaren, avtackning av chefen, lämna bilen på verkstan (inget fel på den, ska bara få hjälp att ta bort draget som sitter som berget), byta till vinterdäck, betala räkningar, städa lägenheten och packa. Och så vill jag ju hinna träna också.

En ganska lugn vecka att se fram emot. Eller hur? ;)


Minns ni pipet som jag hörde? Det var inte brandvarnaren.

Nämnde det för sambon, som berättade att det var en nyckel som pep, en nyckel som han har fått låna genom jobbet. Mysteriet löst!


Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards