Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av Miss U - 19 oktober 2016 14:10

Fyra tre arbetsdagar kvar nu, en skoluppgift som ska lämnas in, ett besök hos frissan + fixa brynen, ett besök hos tandläkaren, avtackning av chefen, lämna bilen på verkstan, byta till vinterdäck, betala räkningar, städa lägenheten, umgås med barnbarnet och lilla familjen, stryka kläder, kolla upp telefonabonnemang, färga håret och packa. Och så vill jag ju hinna träna också.

 

Antalet återstående göromål krymper på min lista, men jag gör en hel del som jag inte skrivit upp där också... Som att raka benen t.ex Kan ju inte åka till utlandet med värsta urskogen på benen. Det blir ju så varmt!


 

Kan knappt fatta! :D


Har kollat vädret på semesterorten och just nu är det sol och varmt, men lagom tills vi dyker ner där så ska det bli åska och regn. :O Ingen panik! Det kan väl inte regna i två veckor. Eller???


Strax ska jag gå till stan och hämta bilen på verkstan, innan en kortkväll på jobbet. Var dit och lämnade den imorse och passade samtidigt på att hälsa på hos dotra. Tror inte att hon uppskattade att jag knackade på före 7.00, men ibland får man offra sej för sin kära mor. ;)


Angående min lista ovan, så har jag nu skickat in skoluppgiften. Bara att hålla tummarna!

Jag har börjat packa och gjort bort hälften av städningen. Bara golven kvar nu.

Och så har håret har fått en lite rödare nyans!

Av Miss U - 19 oktober 2016 09:55

 

Alla delar av dig av Charlotta Von Zweigbergk

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards