Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Miss U - 14 oktober 2016 14:42

 

Dödsdömd: Melvin Mars av David Baldacci


Tidigare "lästa" böcker av författaren:         



Av Miss U - 14 oktober 2016 13:09

Lagt ner pluggandet för idag. Körde fast på en avhandling som enbart finns på engelska och google´s översättning gjorde bara förvirringen större. Ska försöka att översätta den själv...


Tog en promenad i skogen istället. Bra träning för knät! Gick en del av Gula ledenÅsberget och att bara ta sej dit upp från vår gård är en utmaning i sej! Det finns en stig, men det ligger så mycket omkullvälta träd över den, så man får kämpa på ordentligt den första biten. Men när man sen kommer upp på leden så är det inga problem. Kan iofs vara lite halt just nu, men man får vara försiktig. Vackert är det! Både utsikten och i skogen.


 

Utsikt över Själevadsfjärden och Veckefjärdens golfbana

 

Tänkte cykla till jobbet ikväll... Måste passa på så länge temperatur och väglag tillåter.

Men innan dess ska jag dra en repa med snabeldraken och ta en dusch.

Det är ju faktiskt fredag idag!


Det är något som piper... med jämna mellanrum, någonstans i lägenheten, men jag vet inte vad. Kan det vara så att batteriet börjar ta slut i brandvarnaren? Fast jag känner inte riktigt igen ljudet. Mysko!

116 · Jobb · Skola · Träning

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards