Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 22 oktober 2016

Av Miss U - 22 oktober 2016 15:13

Två arbetsdagar kvar nu, en skoluppgift som ska lämnas in, ett besök hos frissan + fixa brynen, ett besök hos tandläkaren, avtackning av chefen, lämna bilen på verkstan, byta till vinterdäck, betala räkningar, städa lägenheten, umgås med barnbarnet och lilla familjen, stryka kläder, kolla upp telefonabonnemang, färga håret och packa

 

Snart bär det iväg!


 

Har packat! Bara lite småjusteringar med vikten som ska göras när alla väskor är klara. Somliga (samma person som ska byta till vinterdäck) har inte ens börjat med sin packning än...


Nu är min lilla familj på väg hit och jag ska strax börja med maten. Och sen ska jag bara njuta av sällskapet hela kvällen, innan det är dags att försöka komma tidigt i säng.


Det kommande vädret ser iaf bättre ut än det kalla regn som öser ner här just nu:


 

 

 

 

 

Av Miss U - 22 oktober 2016 09:13

 

Så här dagen före D-dagen, så kan jag bara konstatera att jag ligger lååångt ifrån min utsatta målvikt...

Men, jag har iaf kommit ner under rätt tiotal. *man får vara glad för det lilla* Så det här med "rätt" sätt att väga sej på fungerar ju uppenbarligen. ;)

Sen att jag bara gått ner hälften av det jag hade som önskemål, får jag väl försöka se från den positiva sidan.

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards