Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Miss U - 18 oktober 2016 18:29

och trots det har jag lyckats hålla mej inomhus och har faktiskt gjort klart skolarbetet. *tjoho* Har dock inte sänt iväg det ännu, utan tänker läsa igenom det senare med nya ögon.

Känns riktigt bra! Har ett jobb till, i etiken, men det får vara tills jag kommer hem från semesterresan. Nu ska jag bara vara ledig!

På tal om skolan, så blev jag glatt överraskad nyss då jag gick in på CSN och kunde konstatera att de inte sänkt mitt studiebidrag, trots att jag fått löneförhöjning.


Dagen har gått fort och jag har inte gjort annat än pluggat, tvättat och lagat mat. Det blev leverbiff till middag. Gott!


Har fått jätteont i knät under tiden då jag suttit vid datorn. Ett straff för att jag inte åkte till sjukgymnasten idag kanske? Måste erkänna att jag fuskat en hel del jättemycket med träningen de senaste dagarna.


Ska strax parkera min röv i TV-soffan, men innan dess ska jag uppgradera min necessär.

Ses imorrn!

Av Miss U - 18 oktober 2016 09:18

Tisdag och för min del; skoldag. Ska ägna dagen åt omvårdnadsmetoder och förhoppningsvis bli klar med det idag, så att jag sen kan stryka det från listan:


Fyra tre arbetsdagar kvar nu, en skoluppgift som ska lämnas in, ett besök hos frissan + fixa brynen, ett besök hos tandläkaren, avtackning av chefen, lämna bilen på verkstan, byta till vinterdäck, betala räkningar, städa lägenheten, umgås med barnbarnet och lilla familjen, stryka kläder, kolla upp telefonabonnemang, färga håret och packa. Och så vill jag ju hinna träna också.

 

Tog en sväng med stavarna imorse och hängde på låset på affären för att köpa färskt bröd till kaffet. Men tyvärr var jag för tidigt ute, så det fick bli rostade Frökusar istället. Inte så dumt det heller. Synd bara att jag missade att någon hade ätit upp alla tomater!


Ha en bra dag alla! Vi ses på andra sidan skoluppgiften!

 

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards