Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 3 november 2016

Av Miss U - 3 november 2016 10:34

Bara tre (hela) dygn kvar nu... Känns vemodigt att behöva lämna värmen och åka hem, men på ett annat sätt känns det skönt. Om man tänker på mitt stora behov av egentid, så har jag klarat mej ofantligt bra! Här är det endast på toa man har den lyxen. Men helt ärligt så ska jag njuta av att vara alldeles ensam på måndag.

Ser på nätet att det har kommit lite snö hemma. Känns overkligt då vi har över + 20° här på nätterna.

Nu har vi iaf (ett dygn försenat) flyttat in i paradiset. Det går bara inte att jämföra med det förra stället. Jag lär återkomma om det när jag kommer hem.
Nu ska jag bara njuta av dagarna som återstår!

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards