Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 17 november 2016

Av Miss U - 17 november 2016 16:54

En dag då jag känner mej långt ifrån nöjd med mej själv... Så är det ibland. Man sjunker ner i ett hål, för att sakta kravla sej upp igen. Måste ta tag i mej själv nu, känns det som.


 

Tillbringade förmiddan på Arken, en byggnad i vår stad som jag aldrig tidigare besökt, trots att den funnits sen i början av 90-talet. Jag var på en inspirationsdag med en mängd föreläsningar, anordnad av landstinget och kommunen. Mycket intressant och givande, trots att mycket var repetition av sånt jag redan kan och vet. Men eftersom det ligger i mitt intresse, så gick jag dit på ledig tid.


Efter det handlade jag mat och lite andra "nödvändigheter". Bl.a ett par varma och sköna tofflor. Inte världens sexigaste och ej heller speciellt foträta, men de dugar att gå omkring i här hemma under kalla vinterdagar. Just nu är de lite för varma känner jag!

 


Har fixat leverbiff och potatis-/sötpotatis-/broccoli-mos till middag och väntar nu bara på att få sällskap.

Av Miss U - 17 november 2016 15:00

Så här i "Så mycket bättre"-tider, passar det väl bra att lyssna på boken om den person som aldrig hann vara med:

 

Freak - boken om Freddie Wadling av Robert Lagerström

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards