Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 12 november 2016

Av Miss U - 12 november 2016 10:07

En lördag som startade redan vid 4 imorse. Inte så kul att vakna den tiden på en ledig dag och än mindre kul att vakna av smärta. En smärta så svår att svimningen inte var långt borta. Jag har sen i torsdags känt av en låsning eller nåt i bröstryggen och det var det jag vaknade av. Hittade inget läge att ligga i som inte gjorde ont. Det var som om nån körde in en kniv i ryggen på mej och vred om.

Gick upp på toa och medan jag satt där kände jag illamåendet komma över mej och var tvungen att krypa ihop på golvet för att inte svimma. Smorde in det onda området med Voltaren, tog värktabletter och lät sen sambon "misshandla" mej en stund. Det som kändes bäst var att få lite hårdhänt massage precis på den ömma punkten. Vet inte om det var det som hjälpte eller tablettena, men jag lyckades iaf somna om till slut i halvsittande ställning. Har fortfarande ont, men är på benen och har t.o.m varit till affären och handlat. Men blir det inte bättre, så blir det nog ett läkarbesök på måndag. Inte för att jag tror att de kan göra mycket åt det.


Idag är det soligt! Och kallt! - 10° Måste försöka komma mej ut och få lite sol senare. Skulle ha varit in till stan en sväng, men vet inte om jag klarar av att gå så långt. Kanske ena vägen?


Igår e.m var jag 100 % säker på att jag hade åkt på världens förkylning, för jag började frysa och kände mej allmänt dålig. Bäddade ner mej framför TV:n och körde ett "Så mycket bättre"-maraton. Hade ju alla tre hittills sända avsnitt osedda. Bra och intressanta artister! Kul att få "lära känna" artister som jag tidigare knappt hört talas om.


 

Eftersom det är lördag så sitter jag här med Melodikrysset. Det är ju ett tag sen...

116

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards