Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 18 november 2016

Av Miss U - 18 november 2016 14:34

Så jävla deprimerande!

Detta regn, så jävla deprimerande! 

Jag tar mycket hellre 1 meter snö än det här...


Ingenting är roligt... Man tycker att det borde vara det perfekta vädret att städa i, men det är det inte. Tro mej, jag har försökt! Tänkte börja smyga in lite adventskänsla i lägenheten, men lusten har bokstavligen runnit av mej.

Var ner i förrådet och bar upp jul-lådorna och var dyngsur när jag var klar. Jättekul! NOT!!!


Nu ger jag upp för idag... Golven får vara tills på söndag. Kanske är vädret bättre då och så även mitt humör?

Barnbarnet ska komma en stund imorgon, så att hennes föräldrar får köpa julklappar i lugn och ro och hon om nån kan få vem som helst att må bättre. Synd bara att jag jobbar...


Tog fram min skoldator för att kolla omdömet på min senast inlämnade uppgift. Åh, så glad jag blev! Är faktiskt stolt över mej själv, att jag vid min ålder kan åstadkomma ett så bra arbete. Det trodde jag aldrig...

Men med ålder kommer erfarenhet. Så är det tydligen.

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards