Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 13 november 2016

Av Miss U - 13 november 2016 08:48

 

Idag ska alla pappor firas, så det blir till att kuska runt lite. Mina barns far får mina barn fira själva och hur det blir med firandet av min sambo är det nog ingen som vet. Men min egen pappa och min svärfar tänker iaf jag fira. Problemet är bara hur, när och var? Typ. Båda vill bjuda på middag och det är ju omöjligt att vara på två ställen samtidigt, så rättvisetänket får avgöra. Av de senaste 4 åren, har vi ätit middag hos svärisarna 3 ggr, så i år blir det hemma hos mina föräldrar. Och så tar vi kaffet (utan tårta?) hos svärfar senare.


Inatt har jag sovit hela natten, ifall nån undrar. Jag har fortfarande ont i bröstryggen, men det är mer hanterbart nu och jag har kunnat vrida och vända mej i sängen utan att vakna. Får se hur det känns imorgon, om jag behöver söka läkare eller inte?


Jag tog iaf en promenad in till stan igår och det var riktigt skönt. Var in på Hemtex och hälsade på dotra och kom ut därifrån med lite smått och gott till juldukningen. I år blir det inget rött, iaf inte i TV-rummet eftersom jag tänker låta de roströda gardinerna hänga kvar.


Idag verkar det också som att solan tänker titta fram, men jag vet inte om det blr nån promenad idag. Har nog inte riktigt tid med det. Men en kopp kaffe till ska jág nog hinna med! ;)

 

Lyckades förresten få till en riktigt god middag igår; grekisk pytt. Återkommer med receptet senare...

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards