Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Miss U - 5 augusti 2016 10:15

och jag hoppas att det är mycket av sommaren kvar. Om det nödvändigtvis ska regna, så kan det göra det i helgen eftersom jag liks jobbar då. Och så får det bli kanonväder till veckan. Bara en liten önskan från mej...


Det gick lite bättre att komma upp tidigt imorse. Men bara lite. Förstår inte detta. Förut hade jag aldrig några problam att komma upp på morgonen, men nu är jag dödstrött oavsett vilken tid jag går och lägger mej.

I vilket fall... nån promenad blev det inte, men jag var inne i stan och handlade en halvtimme efter att de öppnat. Så lugnt och skönt att handla den tiden. Eller efter jobbet på kvällen.


Förmiddagskaffet är urdrucket, en matbrödsdeg är på jäsning och en maskin är tvättad och hängd.

Nu ska skrivbordet rensas (ser förjävligt ut!), toan städas och golven rensas från grus och damm. Hatar att känna allt skräp under fötterna!

Att städa är för övrigt en dröm numera, då man slipper att städa ett helt hus. Nu går det på en grisblink!

 

Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards