Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av Miss U - 7 augusti 2016 10:45

Den enorma trötthet som verkar ha intagit min kropp är inte att leka med. Jag fattar inte!

Hur ska detta gå när hösten och mörkret kommer?

Ett arbetspass kvar och sen är jag ledig till onsdag kväll. Länge sen jag var ledig så länge. Ska bli underbart och jag tänker inte sova bort tiden! Men jag måste nog anlita nån som drar mej ur sängen på morgonen, för att över huvudtaget komma upp.


 

(Bilden lånad från www.madrid.se)


Mina tankar kretsar mycket kring den förestående utlandsemestern just nu. Jag längtar efter sol och värme, men framförallt efter de varma mörka kvällarna.

Har redan börjat fundera på packlistor... Jag som bara brukar rafsa ihop nåt strax innan.

Det är över 20 år sen sist och jag känner mej helt novis på området. Tur att det finns mycket att finna och läsa på nätet.

Jag tar tacksamt emot tips också, om nån vill bidra med såna.


Just nu är det iaf fortfarande sommar här hemma i Svedala och jag tänker göra mitt bästa för att ta tillvara på den. Igår blev jag "tvungen" att ta bilen till jobbet, eftersom det åskade och regnade på morgonen. Men idag blir det cykeln. Jag gruvar mej för den dag då det inte längre går att cykla. Tror inte att jag törs ge mej på det där med vintercykling. Skulle nog behöva stödhjul då.

Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards