Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Miss U - 10 augusti 2016 09:01

Tyvärr verkar det som att jag blir utan internet i en hel vecka. Tragiskt!
Det beror på att den luftkabel som revs ner i måndags, enligt tidigare planer som tydligen glömts bort, ska bytas ut och grävas ner och nu har den nya kabeln kommit bort i leveransen. Ofattbart!
Jag kommer att kräva ersättning. Inte nog med att jag betalar dyra pengar för ett internet jag inte kan använda. Jag blir dessutom tvungen att använda mitt mobila mycket mer än vanligt, vilket även det leder till ökade kostnader. För att inte tala om det obekväma i att inte kunna använda datorn.
Tur i oturen, så kom jag igår på att det följde med ett kontantkort när jag köpte min nya platta. Och om jag registrerade det, så fick jag en veckas gratis surf. Vilket passar ypperligt just nu!
Men blogginläggen blir tråkiga och utan bilder, tyvärr.

Mina två lediga dagar är över och vädret har inte varit det bästa. Inte så som jag hade önskat iaf. Det känns, även om jag försöker förtränga det, att det är höst i luften. Imorse hade jag vantar på mej under BP-rundan.
Det har faktiskt gått riktigt bra att ta sej upp i tid på morgonen de här dagarna och jag har inte varit tröttare än då jag sov längre. Dessutom blir ju dagarna längre och jag hinner mer. Win win med andra ord!

Tre arbetsdagar nu och sen en helg med mycket skoj att se fram emot! Umgänge med goda vänner på fredag kväll och mycket skön musik. Sen ett par dagar med mitt hjärtegryn!
Och efter det ett par dagar på skolbänken. Då är allt tillbaka i sina gamla gängor igen...
Känns bra det.

116 · Jobb
Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards