Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Miss U - 17 augusti 2016 09:47

Fortfarande lyser mitt internet med sin frånvaro... Tycker inte alls om det! Jag känner mej så begränsad. Och nu behöver jag det ännu mer, för mitt skolarbete.

De två skoldagarna har, som vanligt, varit intressanta. Det är så inspirerande med alla föreläsningar, men även att träffa kollegor från hela landet och utbyta erfarenheter. Alla verkar de ha haft en jobbig sommar, med brist på vikarier och annat strul och för en gångs skull kan jag inte säga detsamma. Vi har ju haft det himla bra på jobbet i sommar! Skönt att det kan få vara så också nån gång.

Idag hade jag bokat in mej på ett gruppass på gymmet, men det blev inställt... Synd!
Men jag åker nog dit ändå i e.m och gymmar lite. Det har blivit lite för lite träning de senaste dagarna. I helgen hade jag ju hjärtegrynet på besök och eftersom hennes pappa inte tagit med vagnen så kom vi inte så långt. Hon börjar bli alldeles för tung att bära på. Vilket jag känner av nu i rygg och höfter.
Sen har jag ju varit på skolan, men där har jag iaf kommit iväg på ett par promenader.
Men jag har lite cykelabstinens... ;)

Mellandag idag. En ledig dag mellan skola och jobb. Tvättmaskinen får jobba. Själv tar jag det lite lugnt. Sov länge idag, mest p.g.a att jag tillbringat en del av natten på toaletten. Trodde ett tag att jag åkt på matförgiftning, men det var nog bara mitt vanliga magkrångel.

Vädret idag är inte så lockande; grått och trist. Inte så kallt, men blåsigt. Jag önskar mej några fler fina sensommardagar. Känns som att jag vill tillbringa några fler kvällar på altanen, nu när är mörkt och man kan tända ljus och mysa.

Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards