Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Miss U - 20 augusti 2016 09:53

Livet rullar på... utan internet! Jag blir tokig!
Har varit i kontakt med Telia de senaste två dagarna, för att höra hur lång tid det kommer att ta, men även för att kräva ersättning. Då visade det sej att ingen felanmälan var gjord. Det var jag övertygad om att den elektriker (anställd av hyresvärden), som var här och gav mej beskedet att det skulle ta minst en vecka, hade gjort. Så nu får jag bara ersättning från den dag jag kontaktade dem själv. Dessutom beräknas felet vara åtgärdat först till den 1 september. FÖRSTA SEPTEMBER!!!
Hur ska jag kunna betala mina räkningar?
För att inte tala om skolarbetet!
Nån ska iaf få betala för detta! Bokstavligen! Antingen hyresvärden eller klantskallen som rev ner ledningen (eller hans arbetsgivare).
Än så länge har jag iaf gratis surf på plattan, men det är bara en tidsfråga. För gratisveckan är över för några där sen...
I och med att vi inte har nåt internet, så har vi ingen TV heller. Nu är det inte så mycket titta på under sommaren, men det kommer ju en höst. Väldigt snart!

Idag, eller iaf just nu, är det grått och trist ute.
Jag har längtat efter att få tillbringa iaf en mysig kväll ute på balkongen innan hösten. Med infravärme och levande ljus. Men det verkar inte hända. Igår kväll var vi på födelsedagskalas, nästa fredag och lördag jobbar jag kväll och idag är vi bortbjudna. Känns som att jag aldrig får vara hemma i lugn och ro...

116
Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards