Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Miss U - 15 augusti 2016 21:49

och terminens första skoldag är sedan några timmar avklarad. Dagens ämne var etik, något som jag tycker är jättesvårt.
Efter skolan var vi ett gäng på 7 personer som besökte en av "stans" restauranger för lite mat. Det blev pasta för min del, något som jag aldrig äter hemma och det var riktigt gott. Alla var dock inte nöjda med sin mat...

Har passat på att utnyttja hotellets wifi för att ladda ner några ljudböcker till mobilen. Är ju fortfarande utan internet hemma. Men det funkade så där, eftersom telefonen passade på att uppdatera alla appar också. Dessutom har Storytel, varifrån jag hämtar mina böcker, inte gjort annat än krånglat hela sommaren! Så nu blir det till och säga upp tjänsten och skaffa en annan.

Tog en promenad runt min gamla gymnasieort efter middagen och insåg att mycket har förändrats. Fast vissa saker finns kvar, som salongen där jag tog hål i öronen (när jag gick i mellanstadiet) och det här huset där jag tog mitt körkort för si så där hundra år sen:

Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards