Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 31 augusti 2016

Av Miss U - 31 augusti 2016 12:01

Pluggar som bäst! Jodå, det ingår i uppgiften att titta på film ibland. Den här gången "Away from her", som handlar om en man som tvingas lämna sin Alzmeimersjuka fru på ett hem. Inte många kända skådespelare och inte den bästa kvalitén, men budskapet gör helt klart filmen sevärd. 


Nu är det snart dags att åka till jobbet igen. Sorgen och saknaden vilade tung igår kväll, men det är en del av jobbet.

Idag lär jag mötas av surströmmingdoft, då det skulle avnjutas denna norrländska delikatess på avdelningen idag. Tur att jag slapp!   

Jobb · Skola
Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards