Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av Miss U - 24 augusti 2016 15:30

Kommer nog inte att kunna gå normalt imorgon...
Varför? Jo, jag har varit på ett gruppstyrkepass på gymmet idag och ville ju inte vara sämre än de andra (som säkert varit med många ggr tidigare). Självklart cyklade jag dit och hem + att jag imorse tog en promenad i elljusspåret. Testade att springa lite då och det gick över förväntan förutom att markförhållandena kunde ha varit bättre. Är rädd för att snubbla över nån rot. Är ju ingen ungdom längre. Skulle vilja hitta nåt bättre ställe att springa på.
Hade tänkt köra ett gympass igår också, efter jobbet. Men då nån har kommit på den (icke så) smarta idén att vi ska gå kort var och varannan dag, så kunde jag inte jobba in rasten och hann därför inte till gymmet innan 14.00 (som är sluttid för dagkortet).

Sommarvärmen har kommit tillbaka på en snabbvisit och det känns underbart! Ska röja upp lite på altanen (det blåser in mängder med frön och barr från tallen hos grannen), så kan jag kanske få till min efterlängtade myskväll där imorgon?

Har inte fått nåt internet ännu, men klarar mej hyfsat. Det är dock inte lika kul att blogga på plattan och telefonen går bokstavligen varm om jag vill se på TV.
Att börja med skolarbetet utan dator är inte ens att tänka på. Men jag har nu allt klart med min praktikplats och den 12/9 ska jag testa nåt helt nytt i 3 veckor. Vem vet, kanske får jag blodad tand och byter jobb? Det är ju iofs samma jobb, men med lite annan inriktning.

Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards