Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Miss U - 11 augusti 2016 09:51

och det känns som september. Brrrr... bara +5° på morgonen.
Var uppe med tuppen även idag, även om jag låg och drog mej en liten stund.
Nu, en BP-runda senare, sitter jag här med morgonkaffet. Mitt surfande tar betydligt kortare tid i anspråk nu när jag inte kan använda datorn. Både för- och nackdelar med det.

Jobbar kväll även idag och innan dess tänkte jag baka en kladdkaka att ta med imorgon.
Städningen gjorde jag bort igår, efter att allt arbete var klart ute på gården. Nu har vi en större parkering och en jämnare gräsmatta. Iaf till nästa sommar.


 

116
Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards