Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av Miss U - 25 augusti 2016 09:50

Det finns hopp! ? När jag kom hem från morgonrunda med stavarna stod det en servicebil från ElTele här utanför och en karl ringde sedan på och sa att han skulle försöka (?) få ihop de där kablarna under dagen. Tydligen har det här kabelbrottet orsakat en massa strul för hyresvärden, elektrikern som var här den dag då det hände m.fl Trots att elektrikern felanmält det direkt till Skanova, så hävdar de att de inte har fått in nån anmälan. Ska bli spännande att se hur denna historia slutar. Jag är bara glad om jag får tillbaka mitt internet så fort som möjligt, så att jag kan börja plugga. Och självklart kommer jag att fortsätta jobba för att få ersättning!

Idag ska jag åka och hämta barnvagnen som jag köpte i lördags. Och så har jag ev. en begagnad resesäng på g också. Känns bra att kunna ha såna grejer här, så slipper småbarnsföräldrarna dra med sej det varje gång hjärtegrynet ska sova över. Jag vet ju själv hur det var när barnen var små. Ju mindre barn, ju mer grejer som skulle med.

Annars då? Kan säga att det KÄNNS efter gympasset igår. Mest i benen... Men det är ändå en skön känsla att ha träningsvärk. Då vet man att det har gjort nytta!

I väntan på mitt internet ska jag ta och dra över lägenheten med dammsugaren. Tvätt ska hängas ut (torkar nog bra i blåsvädret) och altanen ska rensas från frön och barr. För ikväll blir det altansista! Som jag har längtat!

Tidigare månad - Senare månad

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards