Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Miss U - 3 januari 2017 16:13

verkar vara mitt nya motto. Iaf än så länge.

Promenerade som vanligt till jobbet imorse (den sista biten). En 45 min tur blev det även på lunchen, då jag behövde komma ut och rensa hjärnan lite. Hade poolpass idag och det på två olika avdelningar. Men efter lunch, då jag gick till den andra avd, så visade det sej att jag inte behövdes där. Gick då "hem" till min ordinarie avd och gjorde en uppdatering av ett register och sen tog jag ledigt resten av dan (1,5 timme). Då jag inte hann med den första bussen, så tyckte jag att det var lika bra att gå hem, ist för att stå och vänta en halvtimme. Så det blev ytterligare en 45-minuters promenad och jag kom hem samtidigt med bussen.


Nu är det dags att fixa middag och planera veckans matinköp och göra en matsedel. Det är ju så himla bra! Har haft det tidigare och det underlättar en hel del, framförallt för mej som har noll inspiration och intresse när det gäller matlagning. Sen får vi väl se hur länge det håller i sej...


Imorgon har jag ledig dag och sen är det visst nån sån där jäkla helg igen... Tur att jag jobbar!

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards