Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Miss U - 2 januari 2017 20:00

 

Lingon och lust av Eva Swedenmark & Annica Wennström


Tidigare "lästa" böcker i serien om familjen kring restaurang La Stella i Östersund:

       

Av Miss U - 2 januari 2017 18:58

kan man ha även på nätet och några såna har jag nu klarat av:

  • Laddat busskortet
  • Bokat tågresa
  • Bokat hotellrum

 


Känner mej trött och sliten idag, efter en heldag på jobbet. Trött i huvudet och ont i kroppen, mest i tummen/handleden. Ska ta mej i kragen och ringa på onsdag för att boka en läkartid.

Även i morgon jobbar jag heldag och då lär jag vara ännu mer trött i huvudet, eftersom jag ska poola på två olika avdelninger. Mycket nytt att ta in alltså...


Tog bussen/promenerade till och från jobbet idag. Det kommer jag att fortsätta med framöver, förutom då jag jobbar sena kvällar och på helgerna, eftersom bussarna inte går då.

Men när jag jobbar 7-16 kan jag ta bussen på morgonen och gå sista biten. På hemvägen kan jag välja att gå hela vägen eller ta bussen nere på stan, vilket innebär att jag går en bit i början. Om jag promenerar 45 min på lunchen, så är det alltså okej att ta bussen hem.

Jobbar jag 7.30-15.30 så går jag in på morgonen.

När jag jobbar kortare dagar så blir det självklart en promenad hem och på de kortare kvällsturerna går jag in och tar bussen hem (eller går om jag inte hinner).

För nu ska här tränas! Målet är att powerwalka minst en timme om dan. All annan träning utöver det...

Måtte bara benet hålla!


Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards