Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Miss U - 14 januari 2017 10:52

Det måste man för att vinna, sägs det. Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska våga eller inte.

Är det dags nu? Dags att ta ytterligare ett kliv?

Ja, jag tror förbanne mej att jag gör det! Vågar, alltså.

Jag har inte de rätta kvalifikationerna, men tänker ändå försöka. Dags att knåpa ihop ett brev alltså...


Men det får vara tills imorgon eller nån annan dag, för idag är det skolarbete som gäller. Inte för att jag tror att det blir enklare idag, men jag måste ändå få ihop nånting innan tisdag.


Skönt med semester i helgen!

Idag skiner solen och det första jag tänker göra, nu när melodikrysset är löst och inskickat, är att ta en l å n g promenad. Synd bara att jag inte kan använda stavarna...

Det funkade hyfsat med handen att jobba igår, men nog känns det. Och jag märkte på min brist på tålamod att jag hade ont, även om jag gjorde mitt bästa för att inte visa det.


Ha nu en underbar lördag därute!

 



116 · Jobb · Skola

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards