Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 10 januari 2017

Av Miss U - 10 januari 2017 16:00

Såg ni på Tillsammans mot cancer på TV4 igår? Det gjorde jag och det gick bara inte att hålla tårarna tillbaka.

Och nu har också jag tagit ändan ur vagnen och blivit månadsgivare. Det känns skönt att kunna bidra, om än med det lilla.

 
 

Nu är två jobbiga arbetsdagar tillända. Inte fysiskt jobbiga, utan jobbiga på det sättet att jag inte har känt mej riktigt engagerad och närvarande i arbetet. Det beror mest på min onda tumme/handled och jag hoppas verkligen att jag kan få nån hjälp med den imorgon av farbror doktorn.


Igår efter jobbet stannade jag kvar i stan för att vänta tills dotra gjort sin första dag på nya jobbet. Vi gick ut och käkade och så fick hon berätta om sin första dag. Spännande att höra och nu håller jag tummarna för att detta blir bra och permanent. Att vara snart 23 år och ännu inte ha varit arbetslös en dag är ju fantastiskt!


Hade tänkt mej ett grupp-pass på gymmet imorgon, men det jag helst vill gå på är fullbokat (det märks att det är efter jul och att en ny säsong har börjat) och det andra jag kan tänka mej hinner jag inte till p.g.a läkarbesöket. Och att träna med maskiner känns inte riktigt aktuellt i dagsläget...

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards