Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 18 januari 2017

Av Miss U - 18 januari 2017 11:00

Lite skolarbete:

 

Livet måste ha en mening av Viktor E. Frakl

Av Miss U - 18 januari 2017 10:24

Det blir inte alltid som man tänkt sej och av olika anledningar så måste jag skjuta fram starten av min striktare kosthållning tills imorgon. Då är det dessutom 4 månader kvar till vårt nästa besök på Anfi och det kan ju vara bra att ha som målbild. Både metaforiskt och bokstavligt.

 


Avslutningen på skoldagen igår, med opponentskapet, var inte så farligt som jag hade trott. Och de andra hade inte ens lagt ner lika mycket jobb på det som jag. Vi fick sitta i små grupper och klara oss själva, vilket förvånade mej lite. Hur ska vi då veta om vi gjorde rätt eller fel?

Vi hade även besök av två fina vård-/terapihundar från hundteamet i Härnösand. Ett kul avbrott från att bara sitta och lyssna.

 

Nu är det disciplinerade hemmastudier som gäller (3 arbeten!) innan vi ses på skolan igen i mitten av mars.


Nu ska jag ta en promenad och sen ladda för kvällsjobb.

116 · Anfi · Jobb · Projekt V · Skola · Utlandet

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards