Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Miss U - 5 januari 2017 09:52

Kylan... - 21,7° C. Myggfritt med andra ord.

Jag har inget emot kyla, men så mycket kallare behöver det inte bli. Solen skiner dock, så temperaturen kanske stiger så pass att det känns behagligt att gå ut sen. För ut ska jag, på en PW.


Det är trettondagsafton idag och för många av er en lördag. En del jobbar halvdag och vissa är kanske hellediga en dag som denna. Själv så jobbar jag kväll. Med lite extra betalt. Med betoning på lite.


Idag ska jag hinna med att städa lite innan jobbet. Nu är alla julgrejer borta och igår bytte jag gardin i köket. Till en svart! Är tydligen mycket för svart numera...

 


Har precis provat klänningarna jag hämtade ut häromdan. Av fyra plagg behåller jag ett. I en av förpackningarna låg det dessutom fel plagg. Det skulle vara en svart klänning i strl 34/36, men var nån ful leopardmönstrad tröja i strl 54/56!

Så här ser klänningen (som jag behåller) ut:

 

Men jag kommer att sprätta bort paljetterna vid bysten.


En att mina målsättningar för 2017 var ju att jag ska dansa mer. Igår var det dans, men vi åkte inte...

Fast jag hade tänkt det. Men det kändes inte så lockande att åka 8,5 mil i kylan.

Men dans ska det bli! På lördag kanske?

116 · Dans · Jobb · Shopping

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards