Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Miss U - 4 januari 2017 09:55

Äntligen har vi fått lite snö! Inte ens en decimeter, men det snöar ännu. Jag gillar snö och vill att det ska vara vinter på riktigt! Och nu verkar det som att det ska bli riktigt kallt också.


Har hunnit med en kort promenad i snö-vädret (inte ovädret, för det tycker inte jag att det är, även om det blåste motvind på vägen hem) för att handla lite. Var sugen på nybakade scones till f.m-kaffet och då måste man (eller iaf jag) ha ost på och det hade vi ingen hemma.

 


Jag har nu ringt vårdcentralen och fått en tid om en vecka. Jag hade fått komma idag också (på en återbudstid), men jag vill inte, om det nu kommer att behövas, bli sjukskriven i trettondagshelgen.


Ledig dag idag alltså och jag har en del småsaker att ta tag i.

Bl.a så borde jag börja med skoluppgiften till nästkommande innedagar, då vi ska få träna på att opponera mot varandras arbeten. Ser jag inte fram emot... Däremot ser jag fram emot en del andra saker som stod på schemat, info om mitt drömjobb m.m

116 · Jobb · Mat & bak · Skola
Av Miss U - 4 januari 2017 07:00

 

Jag ska döda er alla av Robert Andersson

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards