Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Miss U - 12 januari 2017 14:08

 

Förstår inte riktigt varför den textraden börjar med nej... För det är ju, enligt visan, positivt att det snöar.

Jag tycker också att det är positivt och framförallt nu, när det har slutat blåsa och snön faller nedåt istället för sidledes. Nu kan jag ju klä på mej och gå ut.


Har hittills suttit inne och verkligen försökt att finna tillräckligt med motivation till att plugga. men det går tungt...

Det arbete som jag ska opponera emot är inte digert direkt och det finns inte så mycket att opponera emot. Och vi ska ju heller inte vara kritiska i vårt omdöme... Jag tycker att det är jättesvårt! Har ju aldrig gjort nåt liknande förut. Tur att detta bara är en övning och nåt vi ska lära oss av inför den verkliga drabbningen i maj.

I vilket fall, så lägger jag pluggandet åt sidan för idag och tar tag i allt annat som ska göras. Städning och matlagning bl.a


Men först får det bli en promenad...

Då blir jag glad! :D

116 · Skola

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards