Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Miss U - 11 januari 2017 10:07

vet jag inte om det är, men här blåser det utav bara den. Och som en följd av detta och att det är ett par plusgrader ute, så har mycket av snön försvunnit. Så jävla synd! Blåsväder är dessutom bland det värsta jag vet.


Har nu varit hos läkaren och det resulterade inte i mycket... Har fått en remiss till röntgen, vilket kan var bra bara för att utesluta, men jag tror inte att den kommer att visa något alls. Ingen sjukskrivning och inget annat heller. Jag ska smörja med Voltaren 3 ggr/dag i perioder och så får vi se om det blir bättre. Jag föredrar att behandla utifrån istället för med tabletter, eftersom jag vet att min mage inte mår så bra av det. Jag jobbar väl på som vanligt och ser hur länge det går. Ska ta mej till apoteket och köpa ett handledsstöd också. Kan ju vara värt att prova.


Idag MÅSTE (tycker egentligen inte om att använda det ordet) jag ta tag i skolarbetet. Det finns liksom inte längre nån återvändo. Men det är ju så svårt när jag egentligen inte riktigt vet hur jag ska gå tillväga. Att opponera och respondera har jag ju aldrig sysslat med!

Hjälp!!!

116 · MåBra · Skola
Av Miss U - 11 januari 2017 09:47

 

Porto Francos väktare av Ann Rosman


Tidigare "lästa" böcker i serien om Karin Adler:      

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards