Mitt liv genom en kameralins

Alla inlägg den 7 januari 2017

Av Miss U - 7 januari 2017 14:58

Så kan man kort sammanfatta min dag. Eller hela veckan förresten.

Jag är nöjd över att ha powerwalkat jättemycket och även kommit mej ut medans det varit ljust ute, jag är också nöjd över att ha prickat av det mesta på veckans todo-lista, även om jag skjutit vissa saker framför mej.

Och det är väl där som det onöjda kommer in. Jag har fortfarande inte gjort den där matsedeln som jag skulle göra i måndags... och jag har heller inte kommit igång med skolarbetet, förutom att jag skrivit ut alla papper jag behöver.

Men nu har jag iaf gjort bort all städning (som egentligen bara bestod av dammsugning och att bära ner alla julgrejer i källaren), så då kan jag i lugn och ro ägna morgondagen åt pluggande.


Jag har ju renbäddat idag också. I nyinköpta sängkläder från Hemtex, som jag fyndade på rean:

 

Gissa om jag längtar tills jag får krypa ner i sängen inatt?!

Jo, det blir nog natt, för i kväll blir det dans, vilket känns "så där". Från att ha varit en person som skulle ha deppat ihop totalt av att missa ett danstillfälle, så har jag kommit dithän att jag lika gärna stannar hemma och ser på TV.

Jag vet ju att det (nog) blir roligt bara jag kommer dit, men det kan aldrig bli som förr. Eller... det kanske det kan, men då krävs det att jag verkligen ligger i och är ute ofta. Och där lägger min egen lust att åka och tillgången till närbelägna dansställen krokben för mej. För jag orkar/vill inte åka hur långt som helst.

Men nu har jag lovat att åka ikväll och får väl se till att göra det bästa av kvällen.


Mina handleder och främst den högra tummen, bråkar fortfarade med mej. Det blir inte bättre... Snarare tvärtom. Och att dammsuga med vänster hand var inte det lättaste kan jag tala om. Men det är kanske lika bra att träna på det?

116 · Dans · Skola · Träning
Av Miss U - 7 januari 2017 10:30

 

Jorden må rämna av Kjell Eriksson

Mitt liv genom en kameralins

Låt er inte luras av bloggtiteln; jag är definitivt ingen proffsfotograf och de flesta bilder tar jag, som så många andra, med min kamera i mobilen. En kamera som jag inte alls är nöjd med.

Men jag vill ändå dela med mej av mitt liv, just genom de bilder jag tar på många av mina små utflykter i livet.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Nedräkning

Nedräkning till ANFI

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards